Strana 1/4
|
|
Pepíno Fazer T
6. 6. 2016
[2]
Pěkný Jirko. Nová éra se blíží rychle. Slušný ceny na elektriku. V ČR po dovozu bych tipoval, že 10kUSD bude mít ekvivalent v 500kCzk
přispět
reagovat na Pepíno Fazer T
|
Strecmen
6. 6. 2016
[4]
Není to tak ukrutně zlý, "jen" 350kCZk. Ceník je na href='http://www.zeromotorcycles.cz' target='blank'[odkaz]
|
|
Pepíno Fazer T
7. 6. 2016
|
Strecmen
9. 6. 2016
[10]
Jenže k tomu je ekvivalent 14400USD.
|
Begy_
7. 6. 2016
[6]
href='http://motodenik.cz/clanek/2025-zero-sr-elektrika-ktera-funguj.html' target='blank'[odkaz]
přispět
reagovat na Begy_
|
|
Pablo
7. 6. 2016
[8]
Drahý, vošklivý a nikam to nedojede. Ve dvou a s bagáží tak do nejbližšího Kauflandu. Fuj, nechci....
přispět
reagovat na Pablo
|
Miloš XJR
8. 6. 2016
[9]
Samozřejmě do toho jdu. Málo se to ví, věc je trošku složitější. Koupíš stroj. Cenu dotuje EU ve výši 125%. Tyto dotace jsou placené z daní Somálska, Lybie a Palestiny, aby měli také radost z ekologického přístupu. Takový drahý a výkonný stroj ti pak samozřejmě nemohou svěřit do rukou přímo; dostaneš zkušeného testovacího jezdce-inženýra ze Súdánu. Testy probíhají na Sibiři, kvůli odlehčení ekologické zátěže. Jako majitel stroje se ale testů neúčastníš, kvůli možnému extrémnímu nadšení z výsledků a potencionálnímu ovlivnění. Samozřejmě na přechodnou dobu průběhu testů (5-12 let) dostáváš automaticky náhradní stroj k běžnému ježdění. Samozřejmě nějaká nižší třída jako MT-01, Buell, HD, GS, Aprilia, Ducati a podobně. Elektrický kolohyb je tedy velmi výhodný.
přispět
reagovat na Miloš XJR
|
|
Strana 1/4
|