Jak zhruba nastavit regulační šroubky karburárorů ZX7R 1997

Související motocykl: Kawasaki ZX-7R Ninja '97
Na karburátorech jsou malé regulační šroubky držené v posici tlačnou pružinkou. Udávalo se hrubé nastavení, tj. např. povolit 2 otáčky ze zatažení. Dá se něco takového aplikovat i zde?

2 odpovědi

hlas nahoru 1 hlas dolů odpověď akceptována
Záleží na tom, které šroubky přesně myslíš? Pokud šroubky bohatosti volnoběhu, tak je to jak píšeš - například 1 a 3/4 otáčky od zatažení. Ale pozor, zatahovat hodně s citem jinak hrozí zalomení škrtící jehly na šroubku v těle karburátoru!

Není od věci zkusit trochu radikálnější nastavení od 1/2 do 3 otáček od zatažení. V jednom případě by se měla začít projevovat "chudá směs" - střílení do výfuku při brždění motorem, lehké škubání motoru v oblasti nula až lehké přidání plynu, případně problém se stabilitou volnoběžných otáček.

Pokud se tyto problémy dostaví, tak je dobré po 1/4 otáčkách zkusit vylepšovat chování motoru a jakmile se jeví dobré, tak už víc bohatost nezvyšovat.

A jestli myslíš šroubky držené pružinkami mezi škrtícími klapkami karburátorů, tak tam jsou pro správné nastavení potřebné synchronizační budíky (měřiče podtlaku).
Marku díky za odpověď.

Našel jsem na karburátorech jen jedny šroubky (malé asi tak M3 - nevyšrouboval jsem se), myslím, že jsou to regulátory bohatosti směsi, ale netuším, jestli škrtí palivo nebo vzduch :)
Vymontovat karburátory byla taková šichta, že nastavovat je zkusmo - si netroufám :) Navíc ani netušim, jestli mají být všechny stejně nastaveny - překvapilo mě, že hlavní trysky jsou na vnějších válcích 170, na vnitřních 180
Odpověď považuji za dostatečnou - nastavil jsem na všech 2 ot od zatažení (nebylo to tak, byly povoleny různě)
Jestli se chceš k tomu ještě vyjádřit - velmi to uvítám...

Tvá odpověď

 

Příloha k odpovědi

Typ přílohy:
Soubor:
Popis:
nebo
Captcha

Není to přesně to co jsi hledal? Zkus najít podobnou otázku pomocí tagů  nebo polož vlastní otázku.