Související motocykl:
MZ ETZ 251 '89
Zdravím Vás, koupil jsem MZetu 250 etz 251 a mám s ní problém. Generálka motoru je dělaná v loni, proto jsem ji koupil s "tímhle problémem", protože si myslím, že tenhle problém není v motoru. Tak tedy k problému, při jízdě jde na 1,2,3 pěkně za plynem, zařadím 4, ta se rozjíždí o něco dýl a pak 5 a to je konec..nejde do otáček ani z kopce.Myslím si, že je špatný předstih, protože při zrychlování to cca v polovině otáček decentně zacuká defakto při každé rychlosti do 4, 5 vytočit nejde. Chtěl bych znát názor zkušenějších lidí, co by mohla být příčina. Potom taky jak se nastavuje ten předstih na tom bezkontaktním zapalování..jinak jsem začal ze sáním, "koš" na vzduchový filtr držel jen na jednom šroubu a těsnění na rám bylo volné, tak to jsem napravil-přetěsnil a dal nový šroub.pak jsem vypálil výfuk, ale ten byl dobře průchozí.. dnes jdu rozebrat karburátor a pořádně vyčistit ( čekám na komplet sadu nových trysek, která preventivně vyměním, včetně jehly).. vyměním i kabel od cívky, patku a svíčku.. nevím jestli to totiž tak má být, ale když jsem sundal patku a měl jen volnej kabel od cívky a otáčel šroub u alternátoru pro nastavení předstihu, "někde" jsem slyšel "cvakat", jako by to někde házelo jiskru..rád bych znal váš názor na tenhle problém a taky nějaký "lajcký" návod na nastavení předstihu...zkoušel jsem ho dělat šuplerou tak, že jsem sundal hlavu, naladil vzdálenost 2,5mm od horní úvrati a pak zkoušel otáčet snímačem polohy zážehu, nebo jak se to jmenuje. myslel jsem, že to bude házet jiskru, ale jiskru to nehodilo..teprve, když jsem o kousek vrátil píst a pak znovu otočil k HÚ..budu rád za každý názor, či radu... Štěpán
|