Přísun paliva do karburátoru

Související motocykl: Yamaha XTZ 660 Ténére '98
Dobrý den,

mám Yamahu XTZ Tenere 660 rv. 1998. Když týden stojí, mám problém se startem. Musím dlouho točit startérem, abych natáhl benzín do karburátoru. Už se mi stalo, že jsem vytloukl baterku. Může být špatná palivová pumpa? Dík za pomoc. Láďa

3 odpovědi

Ahoj!
Mám týž stroj! Základ je při odstavení nechat benzín z karburátoru vyjet až se motor zastaví.
Pak před startem za studena pustit benzin, počkat cca 30 sekund, sytič a start. Při tomto postupu nemám problém. Chybou je nechat delší dobu stát benzín v karburátoru. Odpaří se lehce těkavá frakce a v karbecu zůstane zbytek, který pak jenom rozředí nový benzín.Protože se z toho tvoří velmi chudá směs i se sytičem, tak je sice svíčka mokrá, ale benzín se neodpaří a nevytvoří zápalnou směs.
Pokud se odstaví motor na kratší dobu, půl dne tak nebývá problém.
100% souhlasím, je potřeba vyjet karbec do mrtě a chytne i po zimě na starý benzín. Míval jsem ten samý problém, ale od té doby, co benzín vyjedu před odstavením, tak je to naprosto v pohodě.
hlas nahoru 0 hlas dolů odpověď akceptována
Zkusil jsi novou zapalovací svíčku? To dokáže často divy i když ta "stará" jezdí ještě dobře.

Tvá odpověď

 

Příloha k odpovědi

Typ přílohy:
Soubor:
Popis:
nebo
Captcha

Není to přesně to co jsi hledal? Zkus najít podobnou otázku pomocí tagů  nebo polož vlastní otázku.