|
Kdyby ti motorka vynechávala v terénu i na silnici, tak bych ti poradil takové ty osvědčené klasiky jako kontakty na baterce (to bys ale poznal i podle zhasínání displeje), koncovka svíčky, konektory, volná pojistka, zanesený palivový filtr v nádrži apod., popřípadě klidně i nízká hladina benzinu v karburátoru.
Ovšem pokud ti to dělá jenom v terénu, tak nejvíc uvažuj nad spínačem bočního stojánku.
Zaklopený stojánek na DRZ vede poměrně blízko za stupačkou šikmo nahoru, tak blízko, že ho snadno odtlačíš botou, zejména při jízdě ve stoje, když jdeš tělem hodně dozadu.
Kromě toho má ten stojánek zrovna v tomhle místě pružinu, která je navíc trochu slabší. Na silnici je to sice naprosto OK, ale zejména na dopadech, na doskocích nebo v drsném, rychle jetém terénu, se může stát, že boční stojánek silou nárazu odskočí a jeho kontakt na chvíli vypne motor.
|