Uživatel:  
Heslo:  

Nový uživatel
Zapomenuté heslo

Přihlášení přes Facebook fb login

zaseknuté přední tlumiče

Poslední tech.odpověď v CMN mě vyprovokovala také k dotazu.Jsem už ročník 59,na moťce zvládám všechny základní technické úkony (výměna náplní,fitrů,seřízení ventilů...),přesto si neumím jednu věc vysvětlit.Měnil jsem olej v předních tlumičích (ne poprvé),ty jsem vymontoval,vyšrouboval vrchní zátku,olej vylil,tlumič pak postavil,,vzhůru nohama" do nádobky na vykapání oleje do druhého dne,kluzák vlastní váhou sjel do dolní polohy.Co se však nestalo,tlumič zůstal druhý den zaseknutý v dolní poloze a nešlo s ním hnout.Nejdřív jeden,potom i druhý! ! Uchopil jsem kluzák za ucha pro třemy přes dřevo do svěráku,ale s trubka nešla absolutně vytáhnout.Chodila asi jen pět milimetrů a kovově to vevnitř cvakalo.Nevěděl jsem si s tím rady,tak jsem obvolával servisy,kde mi zdělili,ať to přivezu,že to rozeberou... Pak mi známý přeposlal z netu stejný problém,vyřešený docela banálně... Upnout kus dřeva do svěráku,uchem na kluzáku krátkým uderem o něj klepnout a trubka tlumiče vyjede ven.A opravdu,trubka krásně samovolně vyjela opět ven.
Byl jsem rád,že jsem nemusel jezdit do servisu na,,opravu",spíš se divím,že tuto jednoduchou fintu sami neznají... proč tomu tak je,mi ale hlava nebere.
S pozdravem M. Sáblík

Yamaha Bulldog

2 odpovědi

Metodu dlouhodobého "vykapávání oleje" nepoužívám. Vypustím, odkapávám jen pár minut a opět naplním. A pokud bych chtěl být hodně poctivý, tak bych preferoval rozebrání nebo propláchnutí. Jasné je, že sucho tlumičům nesvědší. Dole se nejspíš přidřel kluzný kroužek a 5mm pohyb byla jen vůle v jeho aretaci.
No tak to je blbost,,,přidřený kluzný kroužek",za trubku upnutou s kluzákem ve svěráku jsem tahal,až jsem odtáhnul těžký ponk! ! Navíc olej nesteče ze dne na den,,do sucha".Co je to za amatéra?????

Tvá odpověď

 
nebo
Captcha

Není to přesně to co jsi hledal? Zkus najít podobnou otázku pomocí tagů  nebo polož vlastní otázku.