Katalog motocyklů » 2000 » Honda X11 - 2000
Honda X11

Honda X11

model 2000
objem 1137 cm3
výkon 103 kW (140 k)
kategorie
v roce 2000 stál 409 000 Kč

Nový model hondy pro rok 2000. K perfektním jízdním vlastnostem se přiřadí futuristický vzhled a je tu motorka pro příští tisíciletí. Motor je odvozen od CBR 1100 XX.

zhlédnuto 5592x

upravit

» 1/2011 vložil uživatel bikes

google vyhledat foto Honda X11 (google.cz)

Názory motorkářů

Přidat názor
X11 je moje 7 motorka. Jezdím na ni čtvrtou sezonu, cca 6000km/ročně. Jsem velice spokojen. Sedla mi do ruky velice rychle, hmotnost je znát při manipulaci na místě, za jízdy super ovladatelná a je jedno jestli jedu 30 nebo 130. Pohodlná pro řidiče i spolujezdce. Spotřeba dle stylu jízdy od 7 do 10 l/100km. Jsou dvě věci co mi na ni vadí: chybí palivoměr a od spojky se ozývají nelibé zvuky / bohužel standart motocyklu /. Doporučuji bikerům nad 180 cm a 80 kg, ti menší se budou trochu prát s hmotou.
» 11/2013 vložil uživatel motymot
Zdravím přátelé, tuhle Hondici jsem koupil letos v červnu, s tím že byla padená za stojánku( se nedivim, sám sem prcek, taky jsem s ní fláknul před barákem :D oděrky napravil lak na nehty :D :D ) za ten půlrok ježdění-cca 5000km)bez závad, zkrátka motor je držák, rozvody jsou řetízkem, takže pokud se k tomu člověk kapku chová, bude sloužit velmi dlouho.. jedna věc co v Hondě vymysleli naprd je ta, že v krku řízení jsou originál věnečková ložiska, doporučuju jako první věc po koupi vyměnit za kuželíková(32006 spodní, 32005 horní-bacha to horní je atyp musí se koupit nejlépe v orig.prodejne-cca 650kč a o spodní prachovku výměnou přijdete-nová cca 280kč).výměnu zvládne každej trochu zručnej člověk sám doma. jinak podvozek je poměrně měkký, ale aspoň je komfortnějsí jízda na větší dálky a k rybníku se s ní taky nebudete muset bát zajet(vidle nejdou štelovat).celkově jí můžu jedině doporučit :)
» 1/2014 vložil uživatel ku-ba222
jo jinak toho ramplujícího spojkovýho koše si není potřeba všímat, po vymáčknutí spojky rachot ustane..Ducati dělají větší kravál na volnoběh.. :)
» 1/2014 vložil uživatel ku-ba222
Toto je špecifická motorka, určená ozaj iba pre skúsenejších jazdcov. Vyše litrový motor so 142 koňmi dáva na ceste dostatočný pocit sily a istoty napriek tomu že sme motorku sedlali dvaja a to bola ešte preťažená o minimálne 70 kg, pri 215 km/h pri trhnutí plynom cukla aj motorka že kľudne znesie aj viac. Je to vskutku hmota a človek má naozaj pocit, že niečo ovláda. Pri jazde je podstatný stav stredového tlmiča. Motocykel som kúpil samozrejme "pripravený na sezónu a bez investícii", ale ja som doňho samozrejme investoval ešte raz celú kúpnu cenu, ale mám vystarané. Po výmene stredového tlmiča sa motorka upokojila a neodskakovala v zákrutách a pomerne pekne drží stopu aj cez nerovnosti. Ale treba si na ňu zvyknúť. Som rád, že motorka má pekný a kultivovaný chod sériového štvorvalca pri fabrických výfukoch, ktoré by som rozhodne za laďáky nemenil. Áno, absencia palivomera je dosť mínus, už som raz tlačil motorku. Vždy mi na rezervu dovolila prejsť až 75 km, ale nechala mi pri 55km čo už pumpa kde som chcel tankovať bola asi 5 km. Potreboval som vyjazdiť celú nádrž. Padáky mám Rutan, ale ľavú stranu na strane kartera alternátoru neochránia. Motorku som položil na mieste asi 3-4x, vždy bolo treba zatierať farbou spodok kartra. Po odmontovaní policajtov na stupačkách sa mi do nich už pútka na nohaviciach a čižmách nezadierali, takže odvtedy "nepadám". Kupodivu som si myslel že s motorkou sa bude ťažko chodiť v meste, ale motor je tak pružný, že ani v bratislavskej hustej premávke sa netrápi, nedusí a krásne sa aj na veľmi jemne hladkajúcom plyne dá ísť na zaradenej päťke 60 km/h. Každému novému majiteľovi po neznámom kupcovi odporúčam dať dole kompletne chladič vody a prepláchnuť ho zvnútra a prečistiť všetky mriežky, hlavne pod ventilátorom! Je všeobecne známe, že sa tieto mašiny dosť v meste prehrievajú a u mňa bol toto hlavný dôvod. Po nočnom vymočení mriežok v saponáte a prostriedku proti muškám (upchatý zátkami) som na druhý deň vyplavil z mriežok kopu hliny a piesku a ejhle, teplota motora v prevádzke sa výrazne ustálila a aj ventilátor sa menej namáha, pretože už nemusí ťahať vzduch s takým odporom keď sú upchaté mriežky. Napriek tomu že som sa musel sprvoti vysporiadať s vzhľadom, pretože to nebola moja šálka kávy, dnes som na tom tak, že skôr než by som ju mal predať som si kúpil ďalšiu motorku. Ak je to povolené, tu je foto mojej motorky. Poznámka: Výfukové zvody sú už vyleštené :-) https://photos.app.goo.gl/LFG1st4oz4jgbx1j7
» 6. srpna vložil uživatel Edo
question A jaký je tvůj názor na motocykl Honda X11 '00?
hodnotit

Hodnocení motocyklu

question Jak hodnotíš motocykl Honda X11 '00?

vzhled 4,7
motor 4,6
brzdy 4,6
podvozek 4,5
sport 4,5
město 4,3
cestování 4,3
spolujezdec 4,3
celkové hodnocení 4,6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
» hodnotilo 15 uživatelů

Technická data

Motor

Typ motoru: Řadový čtyřválec, vstřikování, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 1137 ccm
Vrtání x zdvih: 79 x 58 mm
Maximální točivý moment: 113 Nm při 7000 ot/min
Maximální výkon: 103 (140 k) při 9000 ot/min
Převodovka: 5ti stupňová
Sekundární převod: řetěz

Podvozek, rám

Přední brzda: 2 kotouče, 310 mm/3
Zadní brzda: 1 kotouč, 256 mm/3
Přední pneu: 120/70 ZR 17
Zadní pneu: 180/55 ZR 17

Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Objem nádrže: 22 l

Další parametry

Barvy: červená, černá metalíza, modrá
Nejvyšší rychlost: 242 km/h
Pohotovostní hmotnost: 257 kg
Rám: dvojitý páteřový/hliníková slitina
Rozvor: 1500 mm
Výška sedla: 790 mm
exclamation

Technická data jsou pouze orientační!

V katalogu evidujeme okolo 750 000 parametrů motocyklů a není v našich silách zaručit jejich bezchybnost. Hodnoty některých parametrů se mohou lišit také v závislosti na zemi původu motocyklu a nemusí odpovídat parametrům motocyklů prodávaných v ČR!

Budeme velmi rádi, pokud nás na případné nesrovnalosti v technických datech nebo jiných údajích o motocyklu upozorníte. Také uvítáme jakoukoliv pomoc s tímto katalogem.

Všem komunikativním bikerům a bikerkám děkujeme.

Bikes team

Víme, že tento katalog motorek není dokonalý. Děkujeme, pokud nás upozorníte na chyby nebo nedostatky katalogu.

envelope feedback - napište nám

Diskuze k Honda X11

Přidat diskuzní téma

Po pár letech ježdění mi trochu začal chybět...


Nejčastěji prohlížené modely Honda

2012
Honda Varadero 1000

996 ccm 69 kW (94 k)

2013
Honda CBR 125 R

125 ccm 10 kW (14 k)

2013
Honda Varadero 125

125 ccm 11 kW (15 k)

1999
Honda XL 600 V Transalp

583 ccm 53 kW (72 k)

1998
Honda CA 125 Rebel

124 ccm 8 kW (11 k)

2003
Honda CB 600 F HORNET

600 ccm 69,3 kW (94 k)

2006
Honda CB 600 F HORNET

600 ccm 71,3 kW (97 k)

OBLÍBENÉ

SOUVISEJÍCÍ MODELY

Základní parametry motocyklu

init: 0,01 s | load: 0,33 s | 22.8:41:42

MOTOZÁBAVA

26. září
10. října
31. října
21. listopadu
28. listopadu