Další modelové ročníky:

Katalog motocyklů » 2009 » Moto Guzzi California Classic - 2009

Moto Guzzi California Classic

model 2009
objem 1064 cm3
výkon 52,9 kW (72 k)
kategorie chopper/cruiser

zhlédnuto 244x

upravit

» 12/2012 vložil uživatel bikes

exclamation U tohoto bajku není uvedena obecná charakteristika. Pomoz nám ji doplnit.
google vyhledat foto Moto Guzzi California Classic (google.cz)

Názory motorkářů

přidat názor

S motorkou jsem velmi spokojený...

Pro přidání vlastního názoru klikni zde.

question Jaký je tvůj názor na motocykl Moto Guzzi California Classic '09?
hodnotit

Hodnocení motocyklu

question Jak hodnotíš motocykl Moto Guzzi California Classic '09?

Technická data

Základní informace

Model: Moto Guzzi California Classic
Rok: 2009
Kategorie: Chopper / cruiser

Motor a převodovka

Zdvihový objem: 1064 ccm
Typ motoru: V2, čtyřtaktní
Výkon: 72,41 k (52,9 kW) při 6400 ot/min
Kompresní poměr: 9,8:1
Vrtání x zdvih: 92,0 x 80,0 mm
Chlazení: Vzduch
Převodovka: 5-rychlostní
Primární převod, sekundární převod: Hnací hřídel (kardan)
Palivový systém: Vstřikování. Magneti Marelli IAW alfa-n systém Multipoint postupně sekvenční vstřikování paliva;
Spojka: Jednokotoučová, suchá, s mechanickým ovládáním
Zapalování: Magneti Marelli IAW 15RC elektronické digitální zapalování s indukční jiskry
Mazání: Nucené laloky, s převodovým čerpadlem a regulátorem tlaku
Výfuk: Ocel, 2 trubky připojené k rozšiřující místnosti, je to, že připojení k 2 ocelové tlumiče. Katalyzována s Lambda sondou (EURO 2)
Točivý moment: 94 Nm při 5000 ot/min

Podvozek, pérování, brzdy a kola

Přední pneu: 110/90-18
Zadní pneu: 150/70-17
Přední brzdy: Dvoukotoučové. Dvě Brembo Oro series nerezové flooating disky s 4 pístovými třmeny
Zadní brzdy: Kotoučové. Brembo z nerezové oceli pevné disky, s 2 třmeny
Rám: Odnímatelná tubulární duplex kolébka ve speciální high-strengh oceli
Zadní pérování: Kyvná vidlice s 2 hydraulickými tlumiči
Úhel předních vidlí: 29,0°
Stopa: 116 mm
Přední pérování: Marzocchi hydraulické teleskopická vidlice, 45 mm
Přední pérování - zdvih: 330 mm
Průměr předních brzd: 320 mm
Průměr zadních brzd: 282 mm
Zadní pérování - zdvih: 330 mm

Míry a objemy

Objem nádrže: 19 l
Suchá hmotnost: 251 kg
Poměr hmotnosti/výkonu: 0,2885 k/kg
Celková výška: 1 150 mm
Celková délka: 2 380 mm
Světlá výška: 190 mm
Rozvor: 1 560 mm
Rezerva: 4 l
Výška sedla: 780 mm

Ostatní specifikace

Startér: Elektrický
Barevná provedení: Grey
exclamation

Technická data jsou pouze orientační!

V katalogu evidujeme okolo 750 000 parametrů motocyklů a není v našich silách zaručit jejich bezchybnost. Hodnoty některých parametrů se mohou lišit také v závislosti na zemi původu motocyklu a nemusí odpovídat parametrům motocyklů prodávaných v ČR!

Budeme velmi rádi, pokud nás na případné nesrovnalosti v technických datech nebo jiných údajích o motocyklu upozorníte. Také uvítáme jakoukoliv pomoc s tímto katalogem.

Všem komunikativním bikerům a bikerkám děkujeme.

Bikes team

Víme, že tento katalog motorek není dokonalý. Potěší nás, pokud nás upozorníte na případné chyby nebo navrhnete nějaká vylepšení.

envelope feedback - napiš nám

Diskuze k motocyklu Moto Guzzi California Classic

přidat téma

Tlak v pneu Moto Guzzi 750 Nevada

bfix
7/2014

Moto Guzzi California Classic (2007)

» dobrý den, neví někdo na kolik se foukají pneu u 750 Nevady?

přispět do diskuze

Nejčastěji prohlížené modely Moto Guzzi

2012
Moto Guzzi Breva 750

744 ccm 36 kW (49 k)

2013
Moto Guzzi Nevada 750

744 ccm 37 kW (50 k)

2012
Moto Guzzi Nevada 750

744 ccm 36 kW (49 k)

2014
Moto Guzzi Nevada 750

744 ccm 35 kW (48 k)

2006
Moto Guzzi Norge 1200

1151 ccm 64,6 kW (88 k)

2013
Moto Guzzi Bellagio

936 ccm 55 kW (75 k)

2011
Moto Guzzi Bellagio

936 ccm 55 kW (75 k)

2013
Moto Guzzi California 1400 Touring

1380 ccm 71 kW (97 k)

Příspěvky motorkářů na webu MotoLife.cz

Přihl��šení webu bikes.cz můžeš použít také na webu motolife.cz, kde můžeš vkládat zajímavé příspěvky pro motorkáře.
Přidej se k nám ❗️

Časopis Motorbike
před 3 hodinami, upraveno před 6 minutami
     0   0
Motorbike 6/2020
Svět se už snad začíná vracet do normálních kolejí. Tedy i ten motorkářský. I když nás konkrétně se nouzový stav zásadně nedotkl – dál jsme pro vás testovali motorky a sháněli informace o všem, co se zrovna na motocyklové scéně děje a přizpůsobit se situaci jsme se museli snad jen u sportu, který vlastně úplně zamrzl. Ale i tady jsme si dokázali díky našim sportovním redaktorům poradit.
Covid nás tedy nejen nezastavil, ale ani nezpomalil. Důkazem je červnové vydání Motorbike, které se právě teď objevuje na stáncích.
Bikes.cz
včera ve 12:20
     0   0
Epidemie končí tak zas nastupují zelení! 👎
Bikes.cz
včera v 10:46
     0   0
V pátek se u Horních Ředic nedaleko Pardubic střetl motorkář s osobním vozem.
Všechny příspěvky ...

ALTERNATIVNÍ MODELY

KONKURENČNÍ MODELY

Základní parametry motocyklu

init: 0,05 s | load: 0,90 s | 3.19:53:58

MOTOZÁBAVA

27. června
11. července
22. srpna
29. srpna
12. září
26. září
10. října
31. října
21. listopadu
28. listopadu