Základní informace
|
Model: |
Aprilia RSV4 1100 Factory |
Rok: |
2021 |
Kategorie: |
Sportovní |
Motor a převodovka
|
Zdvihový objem: |
1099,0 ccm |
Typ motoru: |
V4, čtyřtaktní |
Výkon: |
217,0 k (158,4 kW)) při 13200 ot/min |
Kompresní poměr: |
13,6:1 |
Vrtání x zdvih: |
85,0 x 52,3 mm |
Ventilů na válec: |
4 |
Řízení paliva: |
Dvojitá vačka (DOHC) |
Chlazení: |
Kapalina |
Převodovka: |
6-rychlostní |
Primární převod, sekundární převod: |
Řetěz |
Palivový systém: |
Vstřikování. Airbox s předními dynamickými přívody vzduchu. 4 tělesa škrticí klapky Weber-Marelli o průměru 48 mm se 4 vstřikovači a řízení motoru nejnovější generace Ride-by-Wire. Jezdec s motocyklem v pohybu si může vybrat ze tří různých map motoru: T (Track), S (Sport), R |
Spotřeba paliva: |
6,50 l/100 km |
Skleníkové plyny: |
150,8 CO2 g/km |
Nejvyšší otáčky: |
12300 |
Spojka: |
Vícelamelová mokrá spojka s mechanickým systémem prokluzu. |
Detaily motoru: |
Podélný 65 ° V4 |
Zapalování: |
Digitální elektronický zapalovací systém Magneti Marelli integrovaný do řídicího systému motoru, s jednou zapalovací svíčkou na válec a cívkami typu „cívka-cívka“ |
Mazání: |
Systém mazání mokré vany s olejovým chladičem a dvěma olejovými čerpadly (mazání a chlazení) |
Výfuk: |
Uspořádání 4 na 2 do 1, jediný snímač kyslíku, boční jediný tlumič s obtokovým ventilem ovládaným ECU a integrovaným trojmocným katalyzátorem (Euro 3) |
Točivý moment: |
122,0 Nm při 11000 ot/min |
Pohon: |
Rovná ozubená kola a integrovaná pružná spojka, převodový poměr: primární pohon 73/44. Řetězový pohon 42/16. |
Emise: |
Euro 5 |
Podvozek, pérování a kola
|
Přední brzdy: |
Dvojitý disk. ABS. Ø 330 mm plovoucí dvojitý kotouč s hliníkovou přírubou Brembo STYLEMA® čtyřpístkové monoblokové radiální třmeny Radiální čerpadlo a brzdové potrubí z kovového opletení |
Zadní brzdy: |
Jeden disk. ABS. Izolované pístové třmen Brembo Ø 32 mm 2 Čerpadlo s integrovanou nádrží a kovovým opletením |
Rám: |
Hliníkový podvozek se dvěma paprsky s litými a lisovanými plechovými prvky. (Tlumič řízení Sachs u verze APRC) |
Zadní pérování: |
Ă-hlins Tlumič TTX s tlumičem, systém řízení elektroniky Ohlins Smart EC 2.0 (OBTi). |
Úhel předních vidlí: |
24,5° |
Stopa: |
104 mm |
Přední pérování: |
Hl –hlins NIX vidlice obrácená, ch˜ 43 mm sloupky. Systém správy elektroniky Ohlins Smart EC 2.0 (OBTi). |
Kola: |
Kované hliníkové kolo, plně opracované, s 5 dvojitými paprsky |
Přední pneu: |
120/70-ZR17 |
Zadní pneu: |
200/55-ZR17 |
Průměr vpředu: |
330 mm |
Průměr vzadu: |
220 mm |
Míry a objemy
|
Pohotovostní hmotnost (včetně náplní): |
199 kg |
Objem nádrže: |
18,50 l |
Suchá hmotnost: |
177 kg |
Poměr hmotnosti/výkonu: |
1,2260 k/kg |
Celková výška: |
1090 mm |
Celková délka: |
2052 mm |
Celková šířka: |
735 mm |
Světlá výška: |
125 mm |
Rozvor: |
1439 mm |
Rezerva: |
4 l |
Výška sedla: |
840 mm |
Ostatní specifikace
|
Startér: |
Elektrický |
Barevná provedení: |
Aprilia Black, Lava Red |
Elektro: |
420W alternátor namontovaný na setrvačníku s magnety vzácných zemin. |