Základní informace
|
Model: |
Aprilia RSV4 RR 1000 |
Rok: |
2021 |
Kategorie: |
Sportovní |
Motor a převodovka
|
Zdvihový objem: |
999,6 ccm |
Typ motoru: |
V4, čtyřtaktní |
Výkon: |
201,0 k (146,7 kW)) při 13000 ot/min |
Kompresní poměr: |
13,6:1 |
Vrtání x zdvih: |
78,0 x 52,3 mm |
Ventilů na válec: |
4 |
Řízení paliva: |
Dvojitá vačková kamera / dvojitá vačka (DOHC) |
Chlazení: |
Kapalina |
Převodovka: |
6-rychlostní |
Primární převod, sekundární převod: |
Řetěz |
Palivový systém: |
Vstřikování. Airbox s předními dynamickými přívody vzduchu. 4 škrticí klapky 48 mm Marelli s 8 vstřikovači a technologií Ride-by-Wire nejnovější generace |
Spotřeba paliva: |
6,67 l/100 km |
Skleníkové plyny: |
154,7 CO2 g/km |
Spojka: |
Vícekotoučová olejová lázeň s mechanickým kluzným systémem |
Detaily motoru: |
Podélný válec 65 ° V-4 |
Zapalování: |
Digitální elektronický systém zapalování Magneti Marelli integrovaný do řídicího systému motoru, s jednou zapalovací svíčkou na válec a cívkami typu „stick-coil“ |
Mazání: |
Systém mazání mokré vany s olejovým chladičem a dvěma olejovými čerpadly (mazání a chlazení) |
Výfuk: |
Uspořádání 4 na 2 do 1, jediný snímač kyslíku, boční jediný tlumič s klapkou ovládanou řídicí jednotkou motoru a integrovaným trojmocným katalyzátorem (Euro 3) |
Točivý moment: |
115,0 Nm při 10500 ot/min |
Pohon: |
Primární pohon: Převody s přímým řezem a integrovaná pružná spojka, převodový poměr: 73/44 (1659). Koncový pohon: Řetěz: Pohon: 40/16 (2,5) nebo 42/16 (2,625) |
Emise: |
Euro 4 |
Podvozek, pérování a kola
|
Přední brzdy: |
Dvojitý disk. ABS. Brembo M4 plovoucí disk z nerezové oceli s odlehčeným rotorem z nerezové oceli a hliníkovou přírubou se 6 kolíky |
Zadní brzdy: |
Jeden disk. ABS. Posuvné měřítko Brembo se dvěma samostatnými písty Ø 32 mm |
Rám: |
Hliníkový podvozek se dvěma paprsky s lisovanými a litými plechovými prvky. Tlumič řízení Sachs |
Zadní pérování: |
Oboustranné hliníkové kyvné rameno Sachs s jednoduchým tlumičem rázů, nastavitelným předpětím pružiny, rozvorem, hydraulickým tlumením, progresivním spojením APS s kompresí a odskokem. |
Úhel předních vidlí: |
24,5° |
Stopa: |
105 mm |
Přední pérování: |
Vidlice Sachs obrácená vzhůru, sloupky o průměru 43 mm. Plně nastavitelné předpětí pružiny, hydraulický odskok a komprese. |
Kola: |
Ráfky z hliníkové slitiny se 3 dělenými paprsky |
Přední pneu: |
120/70-ZR17 |
Zadní pneu: |
200/55-ZR17 |
Průměr vpředu: |
330 mm |
Průměr vzadu: |
220 mm |
Míry a objemy
|
Pohotovostní hmotnost (včetně náplní): |
204 kg |
Objem nádrže: |
18,50 l |
Suchá hmotnost: |
180 kg |
Poměr hmotnosti/výkonu: |
1,1167 k/kg |
Celková délka: |
2040 mm |
Světlá výška: |
130 mm |
Rozvor: |
1420 mm |
Rezerva: |
4 l |
Výška sedla: |
840 mm |
Ostatní specifikace
|
Startér: |
Elektrický |
Barevná provedení: |
Nero Arrabbiata černá, Grigio Rivazza šedá |
Světla: |
Trojitý světlomet |
Elektro: |
420W alternátor namontovaný na setrvačníku s magnety vzácných zemin |