|
Mara
17. 3. 2020
[2]
Většina lidí fouká 2,5 vzadu a 2,2 vpředu. Osobně tyhle hodnoty doporučuji pouze tehdy, pokud cestuješ plně naložený (se spolujezdcem). Pokud jezdíš sám, je lepší gumy upustit na 2,3 a 2,0 kvůli lepší adhezi a menšímu odskakování na nerovném povrchu. Pokud jezdíš rád na doraz, tak 2,1 a 1,8. Měkčí guma líp varuje a také máš také rezervu před nárůstem tlaku v pneumatikách pokud je svou jízdou ohřeješ.
přispět
reagovat na Mara
|
Kojot
7. 4. 2020
[3]
2,1 a 1,8 to jsou hodnoty na závodní gumy, co se nahřejvákama připravují na okruhové ježdění. To na silnici vůbec nedělej, navrch na cestovních gumách na cestovní TDM. A podle mne je dost zavádějící říkat, že měkčí pneumatika má lepší adhezi a líp varuje. Podle mne se právě při nízkém tlaku nepředehřáte pneumatiky dost žvejkající charakteristika znesnadňuje odhad co se na gumě děje. Mezi 2,3 - 2,2 je to by se mělo držet. A ano 2,5 se fouká při plném obsazení stroje. Vše je většinou na štítkách a v manuálu. Studená guma z garáže s 1,8 tě pošle v druhý zatáčce při nejlepším do kopřiv..
přispět
reagovat na Kojot
|
motovorech
15. 8. 2020
[4]
Souhlasím s Kojotem. Podhušťovat je šílenství. Já mám italský manuál, tak to mám v PSI. 33 psi předek, 36 psi zadek a při naložení 42 psi. Předek zůstává.
přispět
|
|