Uživatel:  
Heslo:  

Nový uživatel
Zapomenuté heslo

Přihlášení přes Facebook fb login
Pridat.eu Katalog motocyklů » 1991 » Jawa 350/639 (1991)

Jawa 350/639

344 cm3     1991
google Fotografie Jawa 350/639 (google.cz)

Nabídka motocyklů

motoinzerce Jawa 350/639  
 
motoinzerce.cz

Technická data

Základní informace

Model: Jawa 350/639
Rok: 1991
Kategorie: Náháč

Motor a převodovka

Zdvihový objem: 344 ccm
Typ motoru: Dvoulůžkový, dvoutaktní
Maximální rychlost: 130 km/h
Vrtání x zdvih: 58,0 x 65,0 mm
Chlazení: Vzduch
Primární převod, sekundární převod: Řetěz
Palivový systém: Karburátor
Spotřeba paliva: 4,00 l/100 km
Skleníkové plyny: 92,8 CO2 g/km
Mazání: smíchat
Výfuk: Dvojité nerezové ocelové trubky
Točivý moment: 32 Nm při 4750 ot/min

Podvozek, pérování, brzdy a kola

Přední brzdy: Kotoučové
Zadní brzdy: Rozšíření brzdy (bubnová brzda)

Míry a objemy

Objem nádrže: 17 l
Rezerva: 2 l

Ostatní specifikace

Barevná provedení: Červená, černá, bílá
exclamation

Technická data jsou pouze orientační!

V katalogu evidujeme okolo 750 000 parametrů motocyklů a proto nedokážeme zaručit jejich bezchybnost. Hodnoty některých parametrů se mohou lišit také v závislosti na zemi původu motocyklu a nemusí vždy odpovídat parametrům motocyklů prodávaných v ČR.

Budeme velmi rádi, pokud nás na případné nesrovnalosti v technických datech nebo jiných údajích o motocyklu upozorníte.

Všem komunikativním bikerům a bikerkám děkujeme.

Bikes team

Základní parametry motocyklu

objem 344 cm3
model 1991
kategorie naháče

Popis motocyklu

Motocykl vložil uživatel: bikes

r hodnocení 6 o názory 2 c komentáře 0

hodnotit

Hodnocení motocyklu

Hodnocení pro Jawa 350/639 '91
3,1   hodnoceno 6x   více
přidat názor

Názory motorkářů

question Jaký je tvůj názor na motocykl Jawa 350/639 '91?

zachvatek 7. května » pan martin.franky napsal dne 2. 2. 2016 mimo jiné toto, cituji: ... Ideálně, když si člověk pohupuje po silničkách mezi 70-80km/h takovou tou jízdou toulací-kochací. Motorka pak dává pocit dřímající síly ve smyslu "23koní mezi nohama=to už je něco". Samozřejmostí pak je nebrzdit motorem, ale využívat dojezdu setrvačnosti vyřazením 4 rychlosti na neutrál mezi 3-4...atd.. Vyžaduje tak odlišný způsob jízdy oproti čtyřtaktu - nutno přijmout a sžít se.
Pak se z každé jízdy stává exkurze, při které lze vnímat minulost.

a to je přesně můj názor nejvíc ta poslední věta, kamarád mi kdysi řekl že už bych si měl koupit něco lepšího, já bych ale nemělil nikdy to raději nic a doufám že mi vydrží až do smrti, motor mám náhradní a spoustu dílů k tomu tak snad něco nepokřivím svoji blbostí

martin.franky 2. 2. 2016 » Při narození (plné verze, včetně obestavění a rámu 638/1986) se celkově nejednalo oproti 634 o nějakou zásadní změnu (ano, hliníková osmička, ano, ale celkové pojetí jako vyplachování pístem, 4 rychlósti....prostě to samé).
Ovšem 639 doplněná kotoučovou brzdou a takovou hloupostí jako přizvednuté výfuky se už tvářila docela jinak. Jenže --- přišla prakticky ve stejné době jako 640, která vypadala co se týče vzhledu výrazně moderněji. Takže 639 se stala takovou opomíjenou o málo levnější variací 640. ---- Na počátku /1986 se mi zdál vzhled 638-9 takový moc klasický, ale po pár letech - asi tak 20-ti :) - mi ten klasický vzhled naopak začal oslovovat.
Stroj jsem pořídil už také pro ten pocit vlastnit typicky český motocykl / proto, že už jsme zapomenuli zvuk dvoutaktních motorů (série náhodných výbuchů) / protože Pája Suchý vyrazil s Jawou kolem světa=a nejen on....! / protože jsem Čech / protože je to výrobek české továrny, z českého materiálu, provedený českou rukou a honosící se ve světě ceněnou značkou Made in Czechoslovakia!
Motorka jezdí moc pěkně - když tedy jeden pochopí období vzniku / kdy legislativně povolená nejvyšší rychlost motocyklu byla 80km/h, včetně dálnice / kdy hlavní místa určení k odběratelům bylo Rusko a Jižní Amerika s převahou nezpevněných cest.
Ideálně, když si člověk pohupuje po silničkách mezi 70-80km/h takovou tou jízdou toulací-kochací. Motorka pak dává pocit dřímající síly ve smyslu "23koní mezi nohama=to už je něco". Samozřejmostí pak je nebrzdit motorem, ale využívat dojezdu setrvačnosti vyřazením 4 rychlosti na neutrál mezi 3-4...atd.. Vyžaduje tak odlišný způsob jízdy oproti čtyřtaktu - nutno přijmout a sžít se.
Pak se z každé jízdy stává exkurze, při které lze vnímat minulost.
Co se týká techniky mi překvapila přítomnost bezkontaktního zapalování u mojí 1991.

Manuály, příručky

question Nemáš k této motorce servisní manuál, uživatelskou příručku...? Poskytni je dalším motorkářům.

Pro přidání manuálu je nutné být přihlášený.

nový dotaz

Otázky a odpovědi

question Má tvoje Jawa 350/639 nějaký technický problém? Polož novou otázku do technické poradny a bikes.cz se pokusí najít odpověď!

0 odpovědí

jawa mi jede na levý válec

při nastartování jede na levý válec,pravý má snahu,ale nejde,indukční cívka nová,leč svíčka bez jiskry co to může dělat?

nové téma

Diskuze - Jawa 350/639

Po pár letech ježdění mi trochu začal chybět...


Nejčastěji prohlížené modely Jawa

2013

Jawa 250 Travel
233 ccm 13 kW (18 k)
1999

Jawa 350/640 Tramp
343 ccm 32 kW (44 k)
1982

Jawa Mustang
50 ccm 2,9 kW (4 k)
2013

Jawa Robby 50
49 ccm 2 kW (3 k)
1998

Jawa 350/640
343 ccm 17 kW (23 k)
1996

Jawa 639 Chopper 350
343 ccm 17,2 kW (23 k)
2013

Jawa 650 Sportard
660 ccm 36 kW (49 k)
2013

Jawa 125
124 ccm 7 kW (10 k)

MOTOBAZAR.EU
inzeráty moto

Honda CBF 1000 2007 140 000Kč Jablonec nad Nisou
KTM SX 85 (19/16) 2008 38 000Kč Prerov

KONKURENČNÍ MODELY