model 1983
objem 980 cm3
výkon 59,9 kW (81 k)
kategorie cestovní, sportovní
Laverda RGS, když se zjevila v r. 1983 po sportovním modelu JOTA, byl pokus o cesťák střední vyšší třídy a měl udržet ty typické vlastností 3-válcových litrů, jen poněkud učesaný k cestování ve dvou...Měl velmi podobný rám, ale naprosto jiný kabát, levostranné řazení nově dle nařízení platného pro celý svět a hlavně motor s klikou po 120 stupních a výkonnějším alternátorem značky ND a modernějším tranzistorovým zapalováním opět od Bosche...Celkem zdařilý model pro raply, co už poněkud zmoudřeli a byli unaveni těmi předešlými vibracemi modelů s klikou po 180, aby si zvykali na jinou frekvenci...
V době zrodu tohoto stroje byl vítaným oživením i s na něj navazujícími, nebo od něj odvozenými ...zobrazit celý text
zhlédnuto 1027x
upravit
» 11/2012 vložil uživatel bikes, upravili Radúz